Om oss

Med kompetanse fra 300 ansatte, lokalisert på fire verksteder i Skandinavia er Infocare i stand til å levere teknisk støtte og et bredt spekter av reparasjoner i topp klasse, støttet av et bunnsolid logistikkoppsett. I gjennomsnitt håndterer InfoCare Workshop 1400 saker på daglig basis. Dette fordeler seg på en blanding av IT-produkter som for PC, nettbrett, smarttelefoner og spillkonsoller, samt TV, surroundanlegg og projektorer. Vi støtter også små apparater som kaffetraktere og livsstil produkter, samt logistikktjenester, spedisjonteknisk / DOA avkastning, SWOP og konfigurasjon B2B .

Historie

Infocare ble grunnlagt i Kristiansand i 1986. Visjonen var da som nå å levere service og reparasjoner på elektronikk i topp klasse. Gjennom årene har Infocare utvidet ved å finne nye tjenesteområder, sammenslåing med andre selskaper, og kontinuerlig inngått nye kontrakter med de største merkene og ledende produsenter på planeten . I 2000 kjøpte Infocare verksteddelen fra IBAS og reorganiserte selskapet i to divisjoner, forbrukerservice og profesjonelle tjenester . Ved å gjennomføre denne delingen kunne vi sette mer fokus på å utvikle og optimalisere verkstedvirksomheten. Videre utvidelser over landegrensene satte Infocares verkstedtjnester i en ledende posisjon i Norden. Som et resultat av en omorganisering av Infocare konsernet i 2015, ble Infocare Workshop opprettet som en selvstendig servicepartner. På høsten 2015 ble infoCare Workshop kjøpt av Elkjøp Nordic som nå eier 100 % av aksjene

Hvorfor Infocare Workshop

Infocare Workshop er en frittstaående servicepartner som til enhver tid jobber mot målet å øke servicenivået mot kunder i Norden. Vi overvåker kontinuerlig alle stadier i produksjonen for å finne og gjøre forbedringer. Som et resultat av å følge trender, tilpasse seg markedet, og gi solide arbeidsløsninger for produsenter og butikkjeder, er vi i stand til å være i en lederposisjon i denne bransjen. I enden vil dette resultere i gevinst for følgende:

Produsenter og forhandlere

InfoCare gir merverdi til dine produkter gjennom å tilby tjenester sammen med din maskinvare og løsninger. Vi er det eneste kontaktpunktet for dine sluttkunder, og vi kan tilby garantitjenester.

Serviceparter

InfoCare kompletterer dine tjenestetilbud gjennom å være en lokal leveranseorganisasjon i områder det er vanskelig å komme til, eller gjennom å bistå med tjenester som ligger utenfor ditt arbeidsområde.

Sluttbrukere og sluttkunder

InfoCare kan løse dine problemer på en effektiv, profesjonell og vennlig måte. Vi sørger for at du har tilgang til den informasjonen du behøver, og vil ha.